Ürün Bazlı Müşteri Analizi

Parent Previous Next

Ürün Bazlı Müşteri Analizi

Yönetim Sistemi ›› Müşteri İlişkileri Yönetimi ›› Raporlar ››

Parent Previous Next


Ürün Bazlı Müşteri Analizi


Müşterilerin seçilen dönemde hangi günlerde, hangi saatlerde hangi ürünleri, hangi fiyat aralığındaki ürünleri, hangi kategorilerdeki ürünleri,  satın aldıkları bu rapor ile incelenebilir. Böylece müşterilerin satın alma davranışları analiz edilir ve bu  analizler sonuclarına göre aksiyon planları hazırlanabilir.


Böylece müşteri davranışları analitik yöntemlerle analiz edilerek müşteriler daha iyi tanınır ve kişiye özel ürün/hizmet, kampanya stratejileri geliştirilebilir.



Erişim ağacından Yönetim Sistemi-->Müşteri İlişkileri Yönetimi-->Raporlar-->Ürün Bazlı Müşteri Analizi işlem adımları takip edilir.



Açılan Ürün Bazlı Müşteri Analizi ekranında;






Kaydırma çubuğu aşağıya doğru kaydırılırsa;















seçeneklerinden istenilen seçim yapılarak tutar veya adet bazında raporlama yapılabilir.





hangi müşterinizin gerçek anlamda size ciro değil karlılık yaratarak sizin için değerli olduğunu, hangi müşterilerinizin hangi ürünleri birlikte aldığını, hangi müşterilerinizi rakiplere kaptıracağınızı, hangi müşterilerin kuruluşunuzla ilişkisi süresince size ne kadar gelir bırakabileceğini bilerek kararlarınızı yönlendirebilirsiniz.  



Copyright © 2014 by ADAMPOS. All Rights Reserved.