Teslim Takip Belgeleri
Satış lokasyonundan sevk edilen malların müşterilere teslim edilip, edilmediğinin takibinin yapıldığı alandır.
Erişim ağacından Yönetim Sistemi-->Depo/Mağaza Yönetimi-->Müşteri Ürün Sevk-->Teslim Takip Belgeleri işlemleri takip edilir.
Açılan Depo Yönetimi-Teslim Takip Belgeleri ekranında Ekle butonuna tıklanarak veya Sağ Tıkla-->Ekle işlemleri takip edilerek yeni teslim takip belgeleri girilebilir.
- Ekle butonuna tıklandıktan sonra açılan Teslimat Belgesi ekranında Belge No alanından isteğe bağlı teslimat belge numarası verilebilir.
- Teslimat Belgeleri tanlosu altında, Sevk Lokasyon alanından teslimat yapılacak lokasyon seçilir. Lokasyon seçimi yapıldıktan sonra Müşteri ile ilgili iletişim bilgileri girilir.
- Ürünler tablosu altından da sevki yapılacak ürün/ürünler seçilir. Miktar kolon başlığı altından da bu ürünlerin miktarları girildikten sonra Kaydet butonuna tıklanarak işlem tamamlanır.
Teslimat Belgesi, kaydedildikten sonra Teslim Lokasyonu malı teslim aldıktan sonra Teslimat yapıldığına dair belgenin durumunu değiştirinceye kadar Beklemede durumunda kalır.
- Satış lokastonundan sevk edilen mallar Teslim Lokasyonu'na ulaştıktan sonra, Teslim Takip Belgeleri alanında ilgili belge üzerinde Sağ Tıkla(F9)-->Teslimat işlemleri takip edilirse;
- Açılan Teslimat Belge Fiş No ekranında Teslimat Durum alanından Teslim Edildi seçeneği seçilir. Daha sonra Teslimatı yapan personel bilgileri ilgili alanlara girilir. Kaydet butonuna tıklanarak işlem tamamlanır.
- Böylece müşterilere sevk edilen ürünlerin teslimat takibi yapılabilir.
Copyright © 2014 by ADAMPOS. All Rights Reserved.