Müşteir Analiz

Parent Previous Next

Müşteri Analiz

Yönetim Sistemi ›› Müşteri İlişkileri Yönetimi ››

Parent Previous Next


Müşteri Analiz


Her bir müşteri grubuna ait değerler bazında bir araştırma imkanı sağlar. Geçen ay, bu ay, aylık ortalama satış, sepet ortalaması gibi veriler yardımıyla müşteri analizi yapıldığı zaman;





ortaya çıkacaktır.



                                         Şekil1: Müşteri safhaları



Erişim ağacından Yönetim Sistemi-->Müşteri İlşkileri Yönetimi-->Müşteri Analiz işlemleri takip edilir.



Açılan Müşteri Analizi ekranında;






Bu ekranda altta bulunan kaydırma çubuğu sağa doğru kaydırılırsa;




Kaydıma çubuğu sağa doğru kaydırılırsa;




Böylece müşteri davranışları analiz edilerek gelecek ay alışveriş hareketleri tahmin edilebilir.


Kaydırma çubuğu sağa doğru kaydırılırsa;




Tüm bu analizlerden sonra, magaza yönetimi müşteri davranışlarından yola çıkarak, müşterilerinin satınalma döngüsünde hangi safhada olduklarını (Şekil1) belirleyebilirler.


Copyright © 2014 by ADAMPOS. All Rights Reserved.