Kampanya Maliyet Analizi
Yönetim Sistemi ›› Müşteri İlişkileri Yönetimi ›› Raporlar ››
Kampanya Maliyet Analizi
Raporda, her bir kampanyanın maliyeti, kârlılığın hesaplanması için(fark), kampanyayla ilişkili satış tutarı ile karşılaştırılır. Bu metrikler, her bir kampanyanın nasıl performans gösterdiği analiz edilebilir.
Erişim ağacından Yönetim Sistemi-->Müşteri İlişkileri Yönetimi-->Kampanya Maliyet Analizi işlem adımları takip edilir.
Açılan Kampanya Maliyet Analizi ekranında Rapor Kriterleri tablosundan;
- Genel Müdürlük olarak giriş yapılmışsa istenen lokasyon/lokasyonlar ve tüm lokasyonlar seçimi yapılır. Herhangi bir lokasyon olarak giriş yapılmışsa da bu alandan o lokasyon seçili olarak gelir.
- Tarih alanı altından hangi tarih aralığında kampanya maliyet analizi raporu alınacaksa tarih aralıkları seçilir. Bu alandan tarih aralığı seçildikten sonra, otomatik olarak Tarih alanında rapor aralığı güncellenir.
- Kampanya Fiş No alanından da butonuna tıklanarak veya F10 tuşuna basılarak Tanımlı Kampanyalar arasından raporda baz alınacak kampanya seçilir.
- Başlat butonuna tıklanır.
Copyright © 2014 by ADAMPOS. All Rights Reserved.