Garantili Ürün Takibi
İmalatçi-üretici veya ithalatçı firmaların, imal veya ithal ettikleri, bazı mallar için tüketicilere verdikleri garanti belgelerinin kaydının yapıldığı alandır.
Erişim ağacından Yönetim Sistemi-->Satış/Mağaza YönetimiàGarantili Ürün Takibi işlemleri takip edilir.
- Açılan Garanti Belgesi Listesi ekranında Sağ Tıkla/F9àEkle veya Ekle butonu kullanılarak istenilen ürünler için garanti belgeleri düzenlenebilir.
- Bu ekranda İncele butonu kullanılarak daha önce düzenlenmiş garanti belgeleri varsa incelenebilir, Değiştir butonu ile de bu belgeler üzerinde değişiklik yapılabilir.
Yeni bir garanti belgesi sisteme ekleneceği zaman açılan Garanti Belgesi ekranında;
- Belgeye fiş no otomatik olarak verilir.
- Garanti Belgesi ekranında Belgenin Onay Tarihi alanında belgenin düzenlendiği tarih seçimi yapılır ve belge sayısı belirtilmek istenirse ilgili alana girilir.
- İmalatçı veya ithalatçı firmanın ünvanı ile müşteri firmanın ünvanı seçilir.
- Bu seçimler yapıldıktan sonra bu firmalara ait iletişim bilgileri daha önce tanımlanmış ise otomatik olarak ilgili alanlara gelir.
- Fatura Bilgileri tablosu altından ürünün satış fatura numaraları seçilebilir.
- Daha sonra ilgili ürünün; kodu, barkodu veya açıklaması özelliklerinden biri kullanılarak belgenin düzenleneceği ürün seçimi yapılır. Garanti başlanğıç ve bitiş tarihi seçimi yapıldıktan sonra garanti süresi alanından garanti geçerlilik süresi ay olarak belirtilir.
- Düzenleme tamamlandıktan sonra Kaydet butonuna tıklanır.
Bu ekrandayken butonuna tıklanırsa;
- Daha önce düzenlenmiş olan garanti belgesi kaydedilir ve bu garanti belgesi otomatik olarak kopyalanarak yeni bir sayfada açılır.
- Bu sayfada aynı ürün için farklı müşterilere, farklı tarihler arasında geçerli garanti belgesi düzenlenebilir.
- Düzenleme tamamlandıktan sonra Kaydet butonuna tıklanırsa;
Aynı ürün için farklı müşterilere düzenlenmiş belgeler Garanti Belgesi Listesi ekranında listelenir.
Copyright © 2014 by ADAMPOS. All Rights Reserved.