Return Ürünler
Bu raporun amacı; Myasoftun ön ofisi Myares’te açılan masada siparişe aktarılıp, mutfak mesajı oluşturulduktan sonra müşteri isteği ile hangi lokasyonda, hangi kullanıcı tarafından, ne zaman; bir nedene bağlı olarak masadan, fatura kesilmeden hangi ürün/ürünlerin çıkartıldığı sorularına cevap aramaktır.
Erişim ağacından Yönetim Sistemi-->Perakende Satış YönetimiàRaporlaràPerakende Satış RaporlarıàRaporlar işlemleri takip edilir.
- Perakende Satış Noktaları ekranında, perakende satış noktalarından istenen lokasyon/tüm lokasyonlar seçildikten sonra Return Ürünler simgesine tıklanır.
- Return Ürünler Raporu ekranında magaza alanında istenilen lokasyon seçimi yapılır, rapor zaman aralıkları seçilir.
- Kasa ve Kasiyer alanlarından hangi kasadan, hangi kasiyer tarafından işlemin yapıldığı raporlanmak isteniyorsa o kasa ve kasiyer seçimleri yapılır. Rapor butonuna tıklanır. Bu raporlama sayesinde return işleminin, hangi lokasyonda, ne zaman, hangi saaatte, hangi garson tarafından yapıldığı her bir ürün için ayrı ayrı satırlarda listelenerek görüntülenebilir.
Aynı ekranda kaydırma çubuğu kullanılarak return işlemlerinin nedenleri de görülebilir. Bu return işlemleri müşteri iptali, değişim, hatalı giriş veya garsonun el terminallerinde yaptığı bazı hareketlerin log kayıtları alınarak bu alana Myasoft sistem tarafından yansıtılır.
- Aşağıdaki tablodan yararlanılarak, Myasoft sistem tarafından tutulan log kayıtları yorumlanabilir.
X1
|
- Return işlemi yapılmıştır.
|
X2
|
- Porsiyonlu ürünlerde 1 yada yarım porsiyon yerine 1.5 ürün çıkararak satış kaybettirme durumu denenmiştir.
|
Y1
|
- Masa açılmış, ürün eklemeden masa iptal edilmiştir.
|
Y2
|
- Masa açılmış, ürün eklenmiş, daha sonra ürünler return işlemi yapılmadan iptal edilmiştir.
|
Z1
|
- Dolu masaya girilmiş, bir şekilde ürünler silinmiş ve masa boş sekilde kapatılmıştır.(Satış kaybettirme)
|
Copyright © 2014 by ADAMPOS. All Rights Reserved.