Kurumsal Satış Yönetimi
Bir ürün ya da hizmet için satış devri çeşitli satış aşamalarına ayrılır ve bir satış fırsatının görülmesiyle başlar. Bir satış çalışanı bir sohbet sırasında kayda değer bir yatırım projesinin varlığını öğrenirse, örneğin şans eseri olarak ortaya çıkabilir.
Süreç, müşteri siparişi veya müşteriden gelen red ile sonlanır. Bu sırada, bilgi materyali sağlama, müşteri ziyaretleri, ürün sunumları, teklifler ve sözleşme müzakereleri gibi birçok satış aktivitesi meydana gelir.
Bir fırsat, satış devrinin satış aşamalarından geçer. Belirli satış aktiviteleri sistem tarafından önerilir ve çeşitli satış aşamalarına bağlı olarak etkinleştirilebilir. İlgili satış aşamalarının bulunduğu satış devri, şirketinize standartlaştırılmış bir satış süreci izlemede yardımcı olur.