Yönetim Sistemi ›› Raporlar ››
Günlere Göre Satışlar
Gerçekleşen satışların haftanın günlerine göre dağılımı; ürün, lokasyon, kategori, reyon, marka, üretici gibi birçok değişik kriterlere göre hızlı ve kolay şekilde gösteren rapordur.
Erişim ağacından Yönetim Sistemi-->Raporlar-->Günlere Göre Satışlar işlem adımları takip edilir.
Rapor Kriterleri;
Lokasyon |
Tüm lokasyonlar/Lokasyon |
Tarih |
Başlangıç - Bitiş Tarihi |
Ürün Grubu |
İlgili Ürün Grubu |
Statü |
Aktif/Pasif/Hepsi |
Ürün Kod |
Ürün Başlangıç - Bitiş Kodları |
Ürün Açıklama |
Ürün Başlangıç-Bitiş Açıklaması |
İşletmeye Özel Kodlar |
Özel Kod 1, Özel Kod 2, ... |
Bölüm, Reyon, Tip, Depo, Marka Kodları |
Açılan Günlere Göre Satış Raporu ekranında Rapor Kriterleri tablosu altından;
Burada ayrıca Ürün Kod ve Ürün Açıklama alanlarından rapor aralığı kısıtlanabilir.
Burada rapor aralığı, işletmenin işleyişine göre(giyim mağazası, market, kırtasiye, restaurant gibi), satılan ürünlerin genel özelliklerine göre kısıtlanabilir.
Örneğin yukarıdaki ekranda bir restaurantın seçlen tarihler arasındaki içecek(su&soda) satışları raporlanmıştır.
Bu ekrandaki Bölüm, Reyon, Tip, Marka, Üretici, Depo Kodu gibi alanlar işletmelerin işleyişine göre değişiklik gösterebilir.
Günlere Göre Satışlar rapor örneği aşağıdaki ekrandaki gibidir.
Sepet Ortalaması: Satış Tutarı/Müşteri Sayısı